Reklamacje i zwroty
Gdy dokonują Państwo zakupu w sklepie internetowym dognation.com.pl, zapewniamy możliwość zwrotu lub reklamacji zakupionych produktów, jeśli te nie spełniają Państwa oczekiwań. Przysługują Państwu te prawa przez 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, wystarczy, że przed upływem tego okresu prześlą Państwo odpowiednie oświadczenie.
Prosimy o dołączenie do przesyłki zwrotnej następujących dokumentów:
- oryginał paragonu,
- wypełniony formularz zwrotu lub reklamacji, który można pobrać z naszej strony.
Zalecamy również, aby produkty były starannie zapakowane w oryginalne opakowanie, z wszystkimi metkami, aby zapobiec ich uszkodzeniu w trakcie transportu.
W przypadku chęci wymiany produktu, prosimy najpierw o kontakt z naszym sklepem w celu potwierdzenia dostępności nowego towaru. Należy następnie pokryć koszty ponownej wysyłki zgodnie z naszym cennikiem. Możliwa jest jedna wymiana na każdy paragon. Jeśli wymieniony produkt również nie spełni Państwa oczekiwań, zachęcamy do jego zwrotu i złożenia nowego zamówienia.
Zwroty prosimy kierować za pomocą przesyłki monitorowanej kurierem na adres: Biskupa Krasickiego 4 lok. 14 71-333 Szczecin.
Prosimy nie wysyłać zwrotów do paczkomatów.
Dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć zamówienie zgodnie z Państwa oczekiwaniami i w idealnym stanie. Mamy nadzieję, że dokonywane u nas zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Wszelkie zapytania dotyczące procesu zwrotu, wymiany lub reklamacji prosimy kierować na poniższy adres mailowy:
contact@dognation.com.pl
Szczegółowe informacje na temat procesów zwrotu, wymiany i reklamacji są dostępne w regulaminie sklepu.
W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do kontaktu przez e-mail: contact@dognation.com.pl. Nasz zespół jest zawsze gotowy, aby udzielić odpowiedzi i wsparcia.
Proszę Pamiętać o dołączeniu oryginału paragonu do zwrotu.
Dostępne formularze do pobrania:
Formularz Odstąpienia od Umowy
Formularz Reklamacji